torsdag, mars 25, 2010

Folkpartiets nya webb

Jag bloggar mycket om min vardag och mina politiska åsikter, men inte så ofta om mitt jobb. Som politisk sekreterare med ansvar för webb och webbsupport kan jag idag meddela att vi idag har lanserat en ny hemsida. Den är inte helt klar med alla nya funktioner, men vi har kommit en lång bit på vägen.

Tillsammans med mina kollegor Niki och Markus har jag varit med och tagit fram denna nya sida. Min roll nu är först att leta buggar och rätta till, men sedan att se till att utbilda dem som ska använda systemet. Och att utbilda folk på webben är bland det bästa i mitt jobb. Snart ska jag till Halland och Östersund och kanske är jag någon gång i vår i en stad nära dig.

4 kommentarer:

ordningsfrun sa...

Hemsidan ser bra ut! Om det inte vore för eurofrågan hade nog jag och FP blivit lite mer intima med varandra för länge sedan.. :)

Hanna sa...

Vad synd att det faller på det, men det är ju så ibland. Kul att du gillar hemsidan!

Per Pettersson sa...

Hoppas nu att ni kan övertyga "the powers that be" att det borde vara självklart att släppa in alla bloggande folkpartister på bloggdelen, inte bara de som har lyckats ta sig in på diverse listor.

Hanna sa...

Per, jag ska ta detta med mig men kan inte lova något!