torsdag, oktober 09, 2008

Jag hittade gamla bilder

Så kul! Jag hittade lite foton från mitt besök i Ukraina. Jag har varit lite sämre på att lägga upp bilder förr, så jag tänkte att jag kan delge er dessa bilder nu. Min mamma såg dessa när jag hade kommit hem och då skrattade hon i en halvtimma. Hon hade föreställt sig att jag stod i en talarstol framför massor av människor och högtidligt talade. Så var det alltså inte.

Jag talar. Den mest intresserade är Gunilla från Silc.

Efteråt lekte vi lekar. Jag fattade ingeting.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara bilder. Ukraina skulle jag vilja till helt klart. Men lekar har jag svårt för... fattar aldrig någonting, förlorar stort och bli halvsur ;-)

Hanna sa...

Ukraian är fantastiskt! Kiev är en underbart vacker stad. Donetsk var också en cool stad.

Jag som inte förstår ryska, hade ganskla stora poblem att hänge med. Är inte så förtjust i lekar annars heller ska jag väl inte påstå.