fredag, augusti 05, 2011

Bloggandet fortsätter på Feministbiblioteket.se

Som ni märker råder här bloggtystnad. Det var inte meningen att lämna er kära läsare med en total tystnad. Jag hade tänkt säga farväl ordentligt, men sedan gick veckorna.

Jag driver sedan många år sajten Feministbiblioteket och den är numer även en blogg. Jag har bestämt mig för att blogga även där, dels för att det är jobbigt att hålla igång två bloggar och dels för att dra mer trafik dit. Du som gillar den här bloggen kommer nog att känna igen dig där så följ med dit!

Jag kommer inte att stänga denna blogg, utan det som ligger här kommer fortfarande att vara sökbart. Fortfarande är det vanligast att söka på reflux eller öppen magmun för att komma hit och ni som gör det får gärna mejla och fråga om hur det är att leva med det!

Jag hoppas att jag kommer att fortsätta blogga, även efter jag blivit mamma som jag ska bli om några veckor. Kanske blir det inte lika ofta, men jag ska försöka och jag ska inte göra om Feministbiblioteket till en mamma-blogg – så mycket lovar jag!

Som sagt, häng med dit: www.feministbiblioteket.se

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Tips på klockren femenist blogg =)

http://ladydahmer.se/

feministbrud sa...

Ja, den är bra!